Sunday, February 5, 2012

I miss my grandma

Ma intrebam zilele trecute, de ce ma simt atat de atrasa de poze vechi, de viata de alta data si nu-mi gaseam raspunsul in propria minte. Dar acum stiu, pentru ca totul in viata mea este atat de complicat, nimic nu este clar si nici nu va deveni prea curand. Gandul ca poate o sa esuez imi zboara prin minte si desi incerc sa-l alung, el este acolo.

Bunica a fost o femeie foarte simpla cu 4 clase care la 80 de ani inca mai stia poezia ce a recitat-o in fata satului cand avea doar 10 ani si care, si-a cladit viata pe principii foarte simple, dar batute in cuie. Nu si-a schimbat niciodata parerea pentru ca societatea s-a schimbat sau pentru ca ceea ce ea credea nu mai era "la moda". Nu spun ca nu a avut regrete, dar a stiut sa treaca peste toate si sa accepte viata. A vazut multe la viata ei, a suferit mult si s-a bucurat de putinul pe care viata i l-a oferit.

Cand totul in viata devine complicat, imi place sa fug, macar cu gandul, catre o lume mai simpla, catre oamenii care  pot vedea drumul prin jugla si care stiu ca intr-un final toti ajungem in acelasi loc. Cateodata uitam acest lucru si nu ne gandim decat la ziua sau saptamna viitoare, dar oare am lua alte decizii daca ne-am uita la intreaga viata?


No comments: