Friday, September 4, 2009

Ce-mi mai trece prin cap....

Stiu ca in ultima perioada am scris cam trist...in mare parte pentru a ma descarca. Dar, nu vreau sa ingrijorez pe nimeni.

Imi este greu sa fiu eu insami (asa cum multe persoane ma cunosc), dar promit ca ma fac bine. Asa e viata...cu bune si cu rele. Trebuie doar sa invat sa dau o pondere mai mare lucrurilor bune.

Am citit astazi intr-un articol ca cineva (business man) spunea ca fara internet viata ar fi plictisitoare. Poate ca are dreptate...poate ca nu. Dar, personal, eu observ ca lumea incepe sa nu mai suporte atat de mult online-ul in viata privata.

Nu spun ca internetul va pica, deoarece nu cred asa ceva, in principal pentru ca internetul a devenit cea mai importanta sursa de informare. Incerc doar sa subliniez ca viata fara internet este mai grea, nu neaparat mai plictisitoare. (voi reveni cu mai multe detalii pe aceasta tema)

No comments: