Monday, January 26, 2009

Pledoarie pentru dragoste

O sa fiu un pic invechita si voi sustine ca dragostea e mult mai importanta decat...
Mi-am amintit in acest weekend o poveste pe care mi-a spus-o un prieten de familie. El a umblat cu multe fete in facultate si ma rog istorile despre prietenele lui sunt multe. El spune ca prietenul lui cel mai bun a avut o prietena inca din facultate in timp ce el se distreaza cu multe femei. Prietenul de familie sustinea ca atunci cand se va casatori va renunta la aceasta viata si va fi fidel unui singure femei, sotia lui, dar ca pana atunci va acumula "experienta" necesara. In acelasi timp, sustinea ca prietenul lui nu va mai avea niciodata ocazia sa traiasca aceste senzatii tari.

Finalul partial al povestii, pentru ca ambii traisc, este ca prietenul de familie este casatorit dar nu-si respecta cuvantul-cel putin asa declara si, ceea ce este si mai trist, este ca acum a ajuns sa se lupte cu probleme de sanatate care necesita grija. Prietenul lui a plecat din tara si acolo sotia lui, adica prietena din facultate, nu s-a acomodat. Astfel a tr sa se desparta. El o duce f bine acolo unde este. Si la ultima varianta a povesti era singur.

Ce vreau sa spun? Vreau sa spun ca nu exista o varianta corecta in viata? Fiecare isi construiste viata in functie de dorinte si ca asa ar tr sa spere sa ajunga fericit.

Eu am ales varianta de a iubi in viata si nu de a ma distra in instabilitate. In aceasta seara mi s-a spus ca eu nu as putea sa fiu sa spun asa"nebuna" in discoteca. Si raspunsul meu este ca nu, nici eu nu m-as vedea, dar ca ma mai si intreb...as vrea? Eu cred ca nu.

Eu cred, si nu doar pentru ca studile "cercetatorilor" spun asta, ca e mai frumos sa iubesti si sa-ti dai seama ca ai ajuns sa ai sentimente foarte profunde pentru cel de langa tine. Ca ai ajuns in acel moment in care ii dai toata libertatea din lume si ca te-ar durea daca ar pleca, dar ai intelege. E ciudat acest sentiment. Dar nu mai simti nici dorinta de a-l tine aproape si nici necesitatea de a nu-l pierde...pur si simplu esti tu. Si asta face lucrurile si mai bune decat sunt.
Ati simtit vrodata acest lucru? Sa mergi pe strada si sa fi tu - da tu cea cu toate defectele pe care le ai si cu toate defectele pe care ti le imaginezi ca le ai? E un sentiment bun...

No comments: