Monday, January 26, 2009

Meditatie fortata

Nu stiu niciodata ce urmeaza, dar ma tot intreb...de ce in momentul in care te astepti ca totul sa mearga bine atunci iti merge cel mai rau? Nu am raspuns la aceasta intrebare si nici macar nu stiu de unde tr sa incep pentru a gasi un raspuns.

Am fost "acuzati" in acest weekend ca suntem prea seriori. Si ce fac atunci cand vin astfel de acuzati la adresa mea? Pai, o iau si o intorc pe toate partile. Raspunsul e impartit si o sa comentez doar partea mea.

Da, eu sunt si am fost intotdeauna o persoana serioasa si asta nu inseamna ca nu am ambiti. Mai mult, cei care ma cunosc bine stiu ca sunt f ambitioasa. Am ajuns PM la 22 de ani(si de multe ori spun ca a fost si noroc, dar totusi am luat CV-ul in mana si am fost la zeci de interviuri si am stiu de la inceput la ce sa ma astept). E ambitia mea de a fi respectata profesional si de a ajunge la 40 de ani sa ma uit in spate si sa-mi dau seama ca am facut mai mult decat ma asteptam. Nu cred ca pot sa fiu mai putin serioasa pentru a ajunge aici. E adv ca acum am doar 23 de ani si nu umblu prin cluburi, nu stiu toate cafenelele din Bucuresti, nu fumez, nu m-am imbatat niciodata(am avut o mica incercare in Germania de la un vin italian, dar patul era la doi pasi), imi pasa de ceea ce spun si ma gandesc daca fiecare cuvant poate jigni sau nu pe cineva. Nu dau feedback negativ pentru ca e o prostie, oamenii chiar sufera, desi, tot ei sustin ca vor asta de la mine. Am incercat si mi-am dat seama ca e o prostie. Oamenii pot intelege singuri cand au gresit sau te-au jignit, daca le mai si spui asta nu face altceva decat sa adanceasca o gaura. Daca nu isi dau seama inseamna ca dau 2 bani pe tine. In aceasta situatie si daca le-ai spune ca ceva te-a jignit....nici nu te-ar baga in seama.

So...sunt serioasa pentru ca vreau si imi pare rau daca aceasta atitudine jigneste pe cineva, desi cred ca nu este cazul.

Daca m-ar intreba cineva daca imi place, raspunsul e DA. De ce? Pai pentru a intelege asta ar tr sa va dau viata mea de pana acum sa o traiti. A trebuit de mica sa inteleg lucruri de oamenii mari si asta te face serioasa. Nu pot sa regret ceva pentru ca nu pot sa sterg sau sa schimb trecutul...pot doar sa spun ca doare atunci cand cineva isi da cu parerea despre tine fara sa stie nimic, decat ceea ce "ar tr"sa fi. Eu am decis sa fiu un om de 23 de ani! Nu la 23 de ani...pt ca asta fac majoritatea si pentru ca nu pot.

Eu cred ca a fi serios implica a lupta pentru toate pasiunile tale, a te bucura de privirile de admiratie din ochii celor dragi si multe altele pe care le descoper zilnic

No comments: