Monday, January 26, 2009

Am cautat pe google

(revenind la chesti mai serioase)

Am si eu o problema ca tot omu', nu? Eu nu mai folosesc expresia "am cautat pe google" cand mi se pare evident ca ar fi trebuit sa caut pe google.

Adica, daca vreau sa gasesc ceva ...caut pe google, nu? Ca doar nu o sa caut pe live.
Si atunci nu am eu un argument bun pentru a fi un pic indignata de persoanele care spun : "Am cauta pe google"- si asta pronuntat ca si cum au cautat in arhiva nationala dosarul lui Popescu Ion-, "si am gasit multe chesti interesante. Trebuie doar sa le citesc acum!" Serios?

Si mai este o categorie de persoana care cauta pe google foarte ordonat. Adica, nu scriu primele cuvinte care le trec in minte cand se gandesc la ce vor sa gaseasca ci isi iau cateva minute de ragaz a.i sa caute dupa expresia care tr. Cu aceste persone nu am nimic, doar incerc sa verific daca cautatul meu pe google, care se face in functie de primele cuvinte care imi vin in minte, e mai rapida decat a lor.

No comments: