Thursday, August 14, 2008

Nu mai sunt bosita

E bine sa nu mai fi obosit. Stiu cum eram prin decembrie cand, sincer vorbind, abia ma duceam pe mine in carca. Acum sunt fresh. Topai din nou, cum o facem in vremea buna a facutati (adica prin anul 1) si am din nou chef de viata.

Am planuri, am vise, am dorinte si am chef de munca. Nu mai simt aceea monotonie care ma omora. Daca este sa ma intrebati cate ore dorm pe zi? Pai multe...ca am avut o perioada destul de lunga in care dormeam si prost si putin. S-a intors roata si pentru mine.

Sincer, acum ma enerveaza doar caldurile astea tropicale de afara...care te lenisa. Desi o sa ma duc la mare cro 3 zile si e bine ca este clad si ca apa mari e buna pe baie, ma mai uit si eu cate grade sunt in Germania si ma deprim. De exp, astazi sunt 24 si maine ploua si vor fi 14.

So, ce sa vreau ...sa se raceasca dupa ce ma intorc eu de la mare? Pai, am uitat sa mentionez, ca apoi pleaca ai mei si le-ar prinde bine si lor niste soare. Oof...bine sa fie caldura...dar nu canicula. Pana atunci...eu fac nani si pap...ca sa ma fac mare :)

No comments: