Tuesday, August 12, 2008

Back from Germany


Hallo und Grüß Got!

M-am intors din Munchen...cu multa pace si multa energie. In aceasi timp, mi-am amintit de ceea ce a insemnat pana acum provocarea vietii mele. Mi-am amintit ca "mi-am jurat" mie ca nu o sa mai las pe nimeni sa decida pentru mine si ca o sa lupt pentru ceea ce vreau. A fost dura revederea stazii pe care ma duceam pana la Oktoberfest si imi aminteam cum imi numaram pasi pana acolo. Si nici eu nu stiam ce vroiam...sa fie drumul mai scurt ca sa nu mai simt singuratetea aceea apasatoare sau sa ajung mai repede pentru ca lumea se astepta sa fac banii.

Si am facut totul bine...pentru ei. Am reusit sa vad cat nu a mai reusit nimeni sa vanda, am facut multi bani (care s-au dus exact asa cum i-am facut) si ceea ce mi-a ramas mie e cea mai dura experienta ... care mi-a schimbat viata definitiv. Nu stiu cum as fi acum daca nu as fi fost acolo. Dar, cu siguranta diferita.

Dar, eu vreau sa raman doar cu invatamintele de acolo : si cea mai importanta e sa lupt pentru ceea ce vreau si sa stiu ca le pot atinge si ca de multe ori pot realiza mai mult decat cred. Nu este aroganta ... e ceea ce viata m-a invatat. Si am mai invatat ceva : sa las spaga ok...ca si eu imi amintesc cat ma bucuram cand cineva imi lasa niste banuiti in plus. :). Si asa am ajuns sa fim cunoscuti prin cafenele din Bucuresti pe care le frecventam :)


No comments: