Tuesday, March 25, 2008

Demoralizare si Incredere




Mi-am dat seama astazi ca am uitat drumul spre liceu. De patru ani nu am mai trecut pe acolo... si pur si simplu nu mai stiam care este straduta cea buna. Poate daca ar fi sa transform metaforic situatia...si eu am cam pierdut drumul cel bun si am ramas undeva pierduta...

Dar intr-un final...am gasit-o. Era la fel de mica. Se merge doar pe mijlocul strazi, deoarece sunt masini parcate pe trotoar. Magazinul din colt, de unde luam inghetata a ramas acelasi...si tot acolo. Case vechi si darapanate amestecate cu ministere si cladiri ultramoderne completeaza atmosfera stazi.


Mi-am amintit cum traversam in curba(din incostienta sau din cauza aglomeratiei din zona) si cum cand ieseam de la de scoala ne uitam in vitrinele bine lustruite ale magazinelor foarte scumpe din zona.

O remarca de genul "nu e chiar in centru"...m-a facut sa revin in realitatea dura.

Pt uni nu e chiar in centru...pt mine a fost.

No comments: