Tuesday, February 12, 2008

Concluzii

Am ajuns in final si la niste concluzii dupa un zbucium interior destul de lung.

Concluzia mea generala este ca oboseala te face sa vezi viata mult mai neagra decat este. Era mult prea obosita si stresata ca sa mai pot sa las de la mine, ca sa mai fac cele mai mici compromisuri.

Ce am invatat: Desi imi este greu sa dau feedback negativ, e f bine ca sa incep sa ii dau. Nu-mi convice ceva, tr sa spun acest lucru. E mult mai bine decat sa tin in mine si sa creezi niste mici monstruleti care de fapt nu sunt adevarati.

Existau totusi probleme? Da, probleme avem toata viata. Nu avem cum sa scapam de ele si nici cum sa ne ascultem, arta si inteligenta o dovedim in felul in care le gestionam. Ar fi simplu, daca am putea rezolva toate problemele omenirii...dar nu putem. Iar eu tr sa inteleg acest lucru...nu pot sa imi rezolv nici macar toate probleme mele.(unele se vor rezolva in timp...imi place sau nu).

Mi-a fost greu, a fost mult de munca, e greu sa te muti in casa nou. Sunt probleme inevitabile: ramai fara bani, se mai strica ceva si sunt necesare cheltuieli suplimentare etc. In fine, dupa cum am spus si mai sus problemele sunt multe in viata si tr sa invat sa le pun prioritati astfel incat sa mai pot si respira si sa mai pot si zambi;)

Cam atat momentan, daca imi mai amintesc o sa mai comentez ;)

No comments: