Tuesday, October 16, 2007

no title, but lots of comments

Imi plac la nebuie profesorii care cred ca daca pun prezenta obligatorie sau semi ...schimba lumea.

De ce vor sa ne lege...de ce vor sa ne oblige? Imi raspund singura: pt ca asa e mult mai simplu. E grea meseria de profesor, nimeni nu spune altceva si da, e greu sa vezi ca astia mai mici, adica noi, nu sunt la fel de entuziasmati, dornici de a invata ... asa cum erau studenti acum 20, 30 sau 40 de ani.

Argumentul cu care pe care il aduc este urm: cum iti mai dai seama cu cine poti sa vb la un nivel de pasiune si cu cine la nivel de tr sa invete? Nu poti ...toti sunt acolo si toti sunt la fel. De fapt, nu stiu de ce ma agit eu asa cu pasiunea...prin facultatea asta (multi nu inteleg cu ce se papa). Totusi...am pormit de la un curs optional pus de la 2-5 pm si la care se face prezenta. De ce? Pai...pt ca "asa vor muschi nostri". Nu o sa uit ce ne-a spuns la un moment dat profu' de sport in liceu: " Vedeti asta (si ne-a aratat un pix) si mai vedeti voi si asta (si ne-a aratat sper catalog) si dupa ne-a spus...noi, profi avem puterea aici. Noi va punem note si asta conteaza. Si ca sa nu ma fac prost inteleasa...ne-a spus-o ca un sfat(pt viata din "Sava"...foarte util de altel daca era vb de Georgescu). Dar, exact asa ma simt si eu...cand aud de dracii de genul "prezenta obligatorie". Daca imi place cursul si e si bine pus... pt ca cu unele exceptii...multa lume are deja un servici...o sa ma duc cu multa placere.Dar, ma enerveaza obligatibilitatea de a participa la un curs. Dar ca sa avem sala plina de oamenii adormiti, plictisiti, sictiritii...

Macar daca il punea la ore mai decente...dar nu.:(

PS: o sa revin dupa examen...pt ca oricum nu pot sa ajung...so, daca il iau...si tind sa-l iau...o sa ma intreb care a fost dif.

No comments: