Wednesday, August 29, 2007

Sesiune ...draga sesiune :(

Da...o sa vina...si da...nu-mi place nici mie ideea asta...ca vine

Dar nu stiu...nu-mi mai pasa...ca o fi bine ...ca o fi rau...nu stiu...dar am in cap un singur lucru..e ultimul an.

E trist ceea ce se intampla cu noi...dar cred ca e logic.
  1. Cui ii mai pasa ceea ce noi invatam? Nimanui.
  2. Cui ii mai pasa ca profi sunt slabi pregatiti? Nimanui
  3. Cui ii mai pasa de ceea ce un prof reprezinta? Nimanui
Si e trist...ca daca aia de liceu...se plang ca nu au salarii mari(desi ...uni recunosc ca nici nu muncesc f mult) profesorii universitari au salarii bune...si tot nu le pasa.

Si atunci mie de ce sa-mi pese de fac...de ce sa ma simt vinovata ca pic un examen...sau de ce sa ma simt prost cand eu invatat si majoritatea copiaza?

Sunt putini profi care mai inteleg ceea ce se intampla in lumea de zi cu zi si nu pt ca nu pot...ci pt ca nu vor...nu vor sa munceasca...vor sa doarma incontinuare si atat.

Si totusi...parca stiu asa ca tr sa ma trezesc ... sa ies din nepasarea asta...nu vreau sa ajung ca ei, ca majoritatea profilor din facultatea noastra. :( Sincer, nu vreau.



No comments: